torsdag 22. februar 2007

så lenge siden jeg har vært her .....*dååån*

...men det har sin årsak i at jeg har hatt endel å gjøre på skolen og i tillegg sykt barn..
Influensan herjer landet, og har inntatt standplass her hos oss..(dessverre)! men vi kommer sterkere tilbake.

Det har blitt litt for lite kortlaging for min del den siste tiden. Kort utstyret har jeg ryddet litt bort, og istedenfor tatt for meg endel bøker jeg må gjennom( er ikke lenge til eksamen..*blæ*).
Har også sendt inn noen bidrag til "Ett trykk" som jeg håper blir publisert, bestandig morsomt å se om man får kortene sine i bladet!!.. og disse kortene kan jeg ikke legge ut før jeg vet om de kommer med eller ei...

Ellers gleder jeg meg til helgen, skal kose meg sammen med familien og diske opp med god mat!
Ha en fin- fin helg...

2 kommentarer:

  1. Håper du har hatt ei fin helg, Lene :) Kanskje til og med med litt tid til å være kreativ?

    Klem :)

    SvarSlett
  2. Jeg er så heldig at jeg har hatt vinterferie og myyyye tid :)

    Jeg synes du lager så mye fint at jeg tok sjansen på å linke til siden din fra bloggen min. Håper det er i orden.

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.