torsdag 15. februar 2007

Egentlig....

burde jeg lese masse til i morgen. Vi har kap. 3 i barns språkutvikling som jeg burde ha skummet gjennom (har kommet halvveis), men så prioriterer jeg å sitte å blogge istedenfor. jaja.., det er bare meg selv det går utover, heldigvis.

Idag skal jeg ut å spise på PP med mine gode venninner..*gleder meg*. Dette gjør vi en gang i mnd, og dagen er HELLIG. Det skal veldig gode grunner for å ikke kunne være med på dette sosiale møtet....


På skolen idag har vi snakket om snø og isskulpturer..Kjempespennede. Jeg gleder meg til vi skal sette igang å bygge vår portal.Vår gruppe har bestemt oss for å lage en inngang til selve "showroomet"....hihi, blir litt småbarnslig i flekkene...men gu' hvor deilig det er da.

Ellers har jeg faktisk lagd et kort i går kveld...ikke værst?

6 kommentarer:

  1. heia!

    så fin blogg du har laga!

    å kortan dine....DIGGE DEM!! du e altså bare SÅ flink.. vet ikke helt kor du tar d fra altså.....


    *klem!*


    Line A.

    SvarSlett
  2. Det nye kortet ditt var nydelig! Antar du har brukt av den nye pynten din som du har kjøpt og klippet til. Tror jeg også må ha sånn ;)

    SvarSlett
  3. Hei Lene =) Så fint at du har egen blogg...så kan jeg sjekke hva du driver med der oppe...hi-hi. Kortene dine er bare såååååååååååå bra! Vet du, vi sees om 4 mndr, og det skal bli så koz :-) Vi gleder oss alle 4! Klem Gunn Elin

    SvarSlett
  4. Herlig kort!!!

    Jeg legger inn link til bloggen din på min, hvis det er greit?

    SvarSlett
  5. Heyyy! Du har jo fått deg blogg, jo! Så moro :) Jeg legger en link til deg med én gang, jeg! Må jo være med på å spre de flotte kortene dine!

    Klem

    SvarSlett
  6. Hei!!

    Så flott blogg du har og for noen nydelige farger du har brukt på kortet her.
    Kommer nok innom her igjen for å se!!

    klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.