lørdag 24. oktober 2015

DT Papirdesign Te Dispenser og bursdagkalender


I dag skal jeg vise fram en
tedispenser og bursdagskalender jeg har laget for

Malen til denne esken fant jeg på nettet, og jeg
ser at flere har laget After Eight dispenser av omtrent samme mal.






Produkter:
Mønsterark: PD 15083 Til Ettertanke/Tradisjonsstrikk, PD 15069 Til Ettertanke/Juleeventyr
Klippeark: PD 10601 Vinter
Stempler:Vinterhilsen
Annet: Hvite store roser, Hvite små roser, selvklebende dotter(rød pakke)

******************************



I tillegg har jeg laget en bursdagskalender hvor jeg har brukt
kalenderarkene til Papirdesign.




Produkter:
Mønsterark:PD 15082 Til Ettertanke/Bursdagskalender, PD 15074 Snødryss
Stempler:PD 14921 Når du blir gammel,PD 13775 Skyer, PD 14922 Super Jul
Annet: Blå alfabetklistremerker


Ønsker dere alle en riktig så flott lørdag.
Klem fra



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.