søndag 4. januar 2015

Tiddly Ink


Idag har jeg igjen kost meg på arbeidsrommet mitt.
Jeg har fått fargelagt et Tiddly ink motiv med copicstusjer
og fått bruke noen nye dies som kom i posten.

Ingenting er så avslappende som å sitte med papirduft i nesen og 
skape noe ut av "det blå".....
Her er resultatet:

Hår : E 27,25,21,50
Hud: E 000,00,11,04,21,R20
Kjole: G 46, 43,40
Sko : E 45,43,41
Hjerte: R 29,27,24

Glitterlim "Stardust" på hjertet og stjernene.
Tekst fra Tim Holtz Ideaology- Chit Chat
Osteklut
Blomster, tag, stjernedies fra Memory Box


Med dette kortet deltar jeg  utfordringsbloggen til Kreativ Scrapping
 som har temaet 
"Anything goes"



4 kommentarer:

  1. Så lekkert kort ♥
    En fryd for øyet!

    Tusen takk for at du deltar på vår utfordring hos Kreativ Scrapping ♥

    DT Kristine

    SvarSlett
  2. Kjempelekkert kort!

    Tusen takk for at du deltar i utfordringen vår hos Kreativ Scrapping!

    DT Linda

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.