søndag 12. januar 2014

My Besties Kort-Nordsalten Utfordring

 Jeg har fargelagt et motiv fra Mybesties som heter
IMG917 og som du finner her.
Jeg har i tillegg brukt dies fra Mybesties som vil bli lagt ut
for salg om en liten stund. Diesene er et "hjerteramme" som du ser bak hovedmotivet
og en litt mindre trippelhjerte dies som du ser bak "hugs and kisses" teksten.
 Ellers har jeg brukt fuglebur og fugl dies fra Noor Design, samt veggur fra samme produsent.
"Hugs and kisses" er stempel med banner dies som hører til- fra Marianne Design






Med dette kortet deltar jeg i følgende utfordring:

Nordsalten hobbyklubb - Punch/dies

3 kommentarer:

  1. Så lekkert!!!

    Du er så utrolig flink å benytte dieser Lene - og lykke til med utfordringen. Jeg heier på deg!!

    Klem

    SvarSlett
  2. Dette kortet ble så lekkert og fullt av fine detaljer, kjenner at jeg ønsker meg de fugle- og fuglebur diesene :-)

    SvarSlett
  3. Flott kort med masse lekre detaljer. Takk for at du deltar hos NSHK. Klem Rita

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.