mandag 5. mars 2007

Du har den...

hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet.til slutt velger spillerne seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres.etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de er "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.
1. Jeg er langt fra en morgenfugl
2. Jeg elsker å sitte foran Data'n.
3. Jeg er en ihuga farmen -fan. Heia Mikkel!
4. Favorittmaten min er pizza
5. Må ha minimum 2 kopper kaffe før klokken 12
6. Jeg er ganske utålmodig- hater å vente...;-)

2 kommentarer:

  1. Jeg digger farmen jeg også :) men er litt usikker på om jeg heier på Mikkel lenger :)

    Tror denne stafetten fikk fart i bloggskrivingen flere plasser igjen. Det er gøy å kikke litt rundt nå i allefall :)

    SvarSlett
  2. Heier på Mikkel jeg også! Heia heia!
    Men du... synes ikke de tingene dine var så rare ;)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.