søndag 8. oktober 2017

Vinner av "min lille premie" i Blogghoppen


Hei!

Som dere sikkert husket hadde vi en Blogghopp i 
Papirdesignbloggen med kjempeflott hovedpremie og mange " småpremier" i de forskjellige
bloggene.

Jeg har trukket vinner på min blogg og den heldige er:
(Trukket med Random.org)

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
NR 20
Guri


Send meg adressen din, så skal jeg sende premien til deg så raskt som mulig.

Tusen takk for alle koselige kommentarer-jeg setter stor pris på alle sammen!!


Ha en riktig så god søndag.

Klem fra


2 kommentarer:

  1. Yohuuu!! Heldige meg som vann denne fine stempelplata.
    Adressa mi er: Guri Småmo, Brekkeveien 68, 4200 Sauda

    SvarSlett
  2. Fekk premien i posten i dag. Tusen takk for flott stempelplate og alle dei andre overraskelsane som låg i konvolutten :)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.