lørdag 22. april 2017

DT Papirdesign- Kjære konfirmant


Konfirmasjonstiden nærmer seg med stormskritt og innbydelser, bordkort og konfirmasjonskort skal 
produseres opp i stor skala.

Jeg har lagd et konfirmasjonskort hvor jeg har brukt av den nye flotte papirserien som heter "Dagen er din"
 Jeg har brukt damedies som motiv-noe jeg synes passer veldig godt på et konfirmasjonskort.

 Når du tar av "magebåndet" på kortet og åpner dette- vil det komme frem en tekst etterhvert som
du åpner kortet mere og mere. På innsiden har jeg stemplet teksten " Det er din dag" fra tekstplaten "Dagen i dag er en.."

 Jeg har også brukt stemplene fra "Fuglekvitter", som passer godt som dekor på et prosjekt.




Produkter:

Ark: Dagen er din - Morgendugg PD17298
Stempel: Dagen i dag er en gave PD13768
 Fuglekvitter PD13804
Hashtags PD 14951
Dies: Dame PD16170
Blomster: Roser 1,8 cm- Hvite nr 30



Ønsker dere alle en kjempeflott lørdag
Klem fra


1 kommentar:

  1. Dtte må nå være et av de fineste korta jeg har sett på lenge.
    Aldeles nydelig og den er så fin den papirserien.
    Jeg elsker fugler og det stempelet må visst jeg se å skaffe.
    Tusen takk for inspirasjon.
    Ønsker deg en fin søndag.
    Klem Heidi:)

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.