lørdag 11. februar 2017

DT Papirdesign- Din dag


Jeg synes det er veldig gøy å lage herrekort, fordi 
det er utfordrende og krever at man tenker "tøffere, enklere og mindre søtt".
Fargevalgene kan være vanskelig når man lager herrekort, og ofte blir man
"stuck" med blått, grått, brunt eller svart.

I dag viser jeg hvordan man kan lage herrekort bare med å tilføre en "dæsj" gla´ farge.
Og gla´fargen jeg har tilført er- gult.

Bakgrunnen har jeg laget selv med å bruke "pil" stempler og stempelfargene gul, grått og grønt.
I tillegg har jeg brukt bakgrunnsstemplet som ligner "splætter"





Produkter jeg har brukt:
Stempler: PD 13788 Bakgrunner, PD 13771 Piler, PD 13794 Ord til deg,
Festklar,  PD 14959 Til han
Dies: PD 16171 Dies ramme, PD 15061 Gratulerer 2
Annet: Svarte halvperler

Ønsker dere en superflott lørdag.
Klem fra









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.