lørdag 30. juli 2016

DT Papirdesign-Gratulerer med dagen



I dag viser jeg frem en papirpose som jeg har dekorert.
Jeg har valgt å bruke endel maling, rufset kantene, embosset tekst og bølgepapp for 
å få frem ønsket utseende.
I tillegg har jeg brukt utstansede "gratulerer" ord. 
"Tillykke med dagen"er stanset ut i mosegummi, noe som gir 3D effekt.














Produkter jeg har brukt:

Mønsterark: PD 16143 En stjerne, PD 16148 Drivved,  PD 16146 Naturligvis, grå
Stempel:PD 14923 Du er flott
Dies:  PD 15120 Til lykke
Klippeark: Klippeark piker
Utstansede ord og uttrykk:  PD 16165 Gratulerer
Annet: Blå og hvit båndpakke, blomster- krysantemum hvit, kirsebærblomst grå

Ønsker dere en kjempeflott lørdag.
Klem fra






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.