fredag 5. februar 2016

Project Life Norge- Februar utfordring


Månedens utfordring i Project Life bloggen 
er et bilde til inspirasjon.


På bildet er det endel malingsbokser og pensler...dette er noe som ofte går igjen
når jeg lager projectlife sider. Jeg bruker maling, 
stensiler og pensler enten for å 
dekorere på bildene eller når jeg lager egne PL kort.


Mitt bidrag blir derfor en ganske fargesterkt PL side.
Veldig ulikt fargetonene på inspirasjonsbildet.

Jeg tok utgangspunkt i fargene på bildene og fokuserte 
mest på to av fargene som 
var mest fremtredende.









5 kommentarer:

  1. Lekker fargerik pl. Så kjekt å se alternative måter å bli inspirert av bildet på:-) Tusen takk for at du deltar i februar utfordringen hos Project life i Norge. Klem DT-Elisabeth Hatlen.

    SvarSlett
  2. Kjempefin side med masse detaljer:) Tusen takk for at du deltar i PLiN sin februar utfordring. DT-Bente-Heidi

    SvarSlett
  3. så herlig ett fyrverkeri av farger du har brukt her på PL-siden din..likte godt bruken av washitape også her...og takk for bidraget ditt hos oss i PLiN. ha en finfin dag videre ... DT-Elisabeth Helland

    SvarSlett
  4. Utrolig flott og fargerik side du har laget :)
    klem

    SvarSlett
  5. herlig og leken side du har laget! Tusen takk for bidraget til februarutfordringa vår inne hos PLiN :) DT-Lene

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.