søndag 19. juli 2015

Project life-Hvordan lage egne project life kort.


Jeg har "dilla" på project life og synes det er en fantastisk
flott måte å lage album på.
Noen ganger har jeg lyst å lage mine egne project life kort, og tar utgangspunkt i
noen farger jeg synes er flott.

Jeg abonnerer på Pinkfresh Studio (embellishment kit´et) og får tilsendt en pakke med masse
pynt til albumsidene mine en gang pr mnd.

Det er klistremerkene i junipakken jeg har tatt utgangspunkt i .


Jeg har brukt distress paint og distress inks som medium, og da i samme
fargeskala som klistremerkene til Pinkfresh Studio
 

Jeg har kjøpt helt glatt bazillkartong i 12x12 og
har valgt ut en plastlomme som har 6 like lommestørrelser.
Jeg måler hvor stor hver lomme er på den hvite kartongen, og markerer dette på kartongen.
 

Jag har brukt Papirdesign sine flotte stempler for å lage mønster
på kartongen. Som du ser har jeg valgt (i starten)å lage like mønstre på hvert PL kort.


Når du synes kartongen har fått nok farge og mønster, så klipper/skjærer du ut PL kortene.
Nå kan du sette kortene på plass i lommene og dekorere med annet stæsj.

På dette bildet har jeg brukt den nye Photo Sleeve Fuse tool og delt av en lomme. I den ene lommen har jeg satt inn ordet "glede", perler, stjerner, metallblomster og forseglet denne med "fuse tool"


Noen detaljer



Detaljer med blekk, Smile (i tre), washitape

Det ferdige resultatet:
 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.