lørdag 20. juni 2015

DT Papirdesign-Min venn

I papirdesign bloggen er det min tur å vise frem et kort jeg har lagd.
Jeg har valgt å bruke av de nydelige arkene til Papirdesign i serien" Hell og Lykke". Arket jeg har brukt på kortet mitt heter "Lev livet" og passer veldig godt på sommerlige kort, konfirmasjonskort eller på et bursdagskort.

Jeg ønsker dere fortsatt en riktig god sommer.
PS: Glem ikke å delta i utfordringen vår i papirdesign bloggen som varer ut juli måned med tema "Sommer og sol"......







Produkter:
Ark: PD 15029 Lev livet- Hell og Lykke
Stempel: PD 14961- Min Venn
Blomster: Små gardenia-lys rosa og rosa, krysantemum- lilla, lukket rose- lilla
Annet: Klistremerker - sommer, Perleswirl-lilla, liten kakeserviett, halvperler, 


God sommer!
Klem fra Lene 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.