lørdag 12. mai 2012

DT Lene- UnikHobby Sarah Kay



Mai måned er midtveis og vi nærmer oss
 sommer, sol og late dager med stormskritt.
Fargene i naturen er smått tilbake, og det
inspirerer meg, og sikkert mange andre også
til å bruke sterkere farger på kortene.


Sarah Kay har utrolig mange lekre stempler,
og "Lucy & Kitty" er intet unntak.

Motivet er fargelagt med Copics.


*************************************************************''


Jeg starter som oftest med å velge et inspirerende mønsterark.
Fargene på mønsterarket, danner
grunnlaget for hvilke farger jeg velger å bruke på
motivet.



*****************************************************************************

Hudfargen jeg har brukt :
E 000, E00, E02, E11, E13, E15





*****************************************************************************

Fargene som er brukt på Lucy er:
Tunika: RV 29, RV 23, RV 21
Skjorte: Y02, YG 23, YG 17
Bukse: B91, B93, B95 B0000
Hår: E 41, E 42, E44, E49
Kitty: W 1, W3, W5, E 97

Fargene har jeg hentet fra mønsterarket.



******************************************************************************

Det ferdige resultatet med pynt av 
blomster, bånd og charms




Materialliste:

Kartong: Bazill
Blomster: Diverse
Charms: Kort og godt


Ønsker dere alle en kjempeflott 
uke:O)



1 kommentar:

  1. enda et nydelig kort fra deg;) Fikk en skikkelig sommerfølelse nu og gleder meg enda mer til sommer og sol:)
    pssst, du glemte å skrive navn og produsenten på hjørnediesen, fikk nemlig lyst på den, hihi;)

    klem

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.