lørdag 5. juni 2010

To nye....



Her har jeg lagd et kort til mitt tantebarn som blir 11 år på søndag..
Jeg har valgt å bruke motiv fra The Greeting Farm som er
fargelagt med copics.
Teksten er fra Northstarstamps.
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

 I have made a card for my nieces who are 11 years old on Sunday ..
I have chosen to use the image from The Greeting Farm and
colored with Copic.
The text is from Northstarstamps.


Et bestillingskort hvor jeg har brukt
motiv fra Whiff Of Joy.
Motivet er fargelagt med Distress Ink Refiller.
Teksten er fra Ankas Design.
Blomster og beltespenne er fra Wild Orchid Crafts
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

A card which I have used
motif from Whiff Of Joy.
The image is colored with distress ink refills.
The text is from Ankas Design.
Flowers and buckle from Wild Orchid Crafts

3 kommentarer:

  1. To flotte kort fra deg Lene...
    ha en flott helg
    Angella

    SvarSlett
  2. Hei.Har surfet i bloggen din og her var der jammen mye fint....
    Blir nok å snappe litt inspirasjon her ja.Har lagt deg i blogglista mi så jeg får fulgt med på alt det fine du lager.

    SvarSlett
  3. Kjempelekre kort! Du er så flink til å fargelegge! =0)

    Klem,
    Aud

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.