tirsdag 28. oktober 2008

Scrapmagasinet Konkurranse #4

Da er det på tide med en ny konkurranse

i Scrapmagasinets DT blogg.


Følgende må gjøres:



  • Lag et kort som innholder Scrapmagasinets stempler.


  • Må være i sterke farger og innholde bling/glitter.


  • Post en kommentar her med link til din blogg/hjemmeside.


  • Fristen er 8.november-08


OG DET BESTE ER:


DU KAN VINNE STEMPLER HOS http://www.scrapmagasinet.no/shoppen/


MED VERDI PÅ 300 KR FOR DT's VALG og 200 kr TIL EN TILFELDIG BIDRAGSYTER av konkurranse #4



Mitt DT kort denne gangen:


Selvfølgelig klarte scanneren å ta livet av all glitter og bling som finnes på kortet, men jeg skal love dere at dette glitrer ;-)

Alle stemplene er selvsagt fra Scrapmagasinet produksjon

Frost is in the air

Hjertefnugg

Liggende snømann

Tre, lite og stort

Vi har fortsatt mye som gjenstår før jeg er klar til å produsere for fullt igjen, huset (eller "bygget" som jeg kaller det) har en god del som skal opp og gå, før jeg får ro til å produsere kort slik jeg ønsker. Nå blir det dessverre litt i "hyrten og styrten" og kanskje ikke med det sluttresultatet som jeg er fornøyd med.....MEN; I'll be back ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.