onsdag 13. juni 2007

ops..glemte disse..











7 kommentarer:

  1. Oj! Her var det masse nydelig å se! Jeg liker kortene dine så utrolig godt! :o)

    Håper det har gått greit med eksamen, og at du nå er ferdig med alt sånt noe før sommeren tar til for alvor - for sommer SKAL det bli! ;o)
    {klem}

    SvarSlett
  2. Så mange nydelige kort du har laget! Du er helt rå, Lene!

    SvarSlett
  3. Wow, what inspiring cards. I've got that baby stamp - shall have to dig it out now. The colours are divine for it.
    Ros

    SvarSlett
  4. Så flotte og varierte kort da :)

    SvarSlett
  5. Heisann.... Nå er vel sommeren kommet..? Kjører nordover på onsdag. Da skal jeg hjem til min mamma.. Gleder meg...

    Masse fine kort her... Gleder meg til å se mere...

    Hilsen Hannemor...

    ps: Håper det går greit at jeg har lagt deg til lista mi på min blogg?

    SvarSlett
  6. Tusen takk for kjempehyggelige kommentarer:-)

    Hannemor: Så hyggelig, jeg vil gjerne gjøre det samme:-)

    SvarSlett
  7. the wedding card is so romantik.


    kiss,from Italy!

    SvarSlett

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.